The Scourge Project: Episodes 1 and 2: Overview

Meestal schrijf ik geen artikelen over duidelijk waardeloze spellen - dit is niet mijn profiel. Voor het afval dat uit het raam op de planken van de winkel wordt gegooid - naar Yaroslav . Ik begrijp niet waar ontwikkelaars die zoiets doen op kunnen rekenen. Hoe gaan ze geld verdienen als hun product saai is, niet in de film, zonder een luide reclamecampagne? Krassen op de plek waar ooit een grijze baard zal zijn (vooral perverse huzaren - blijf stil!), Laten we proberen te zien, wat als The Scourge Project verborgen voordelen heeft?

De aanvullende vraag: hoe vaak ben je ooit militanten tegengekomen, waar je je achter dekking moet verschuilen en rustig moet schieten op tegenstanders die niets kunnen doen? En dan is het tijd om te pissen, zeggen ze, verheug je - hier is er nog eentje voor jou! De meest populaire verzameling friv-games http://www.friv2online.com wordt gepresenteerd op dit mega-portaal.

Maar nee, zo eenvoudig is het niet. Bij Tragnarion Studiosontwikkelde de ideeën van collega's en lokale schermutselingen staan ​​hoger in de evolutionaire keten. Nu verbergt niet alleen de held zich achter de schuilplaatsen, maar ook ... nee, niet de speler. Vijanden leerden ook te zitten achter betonnen platen, muren en stapels allerlei soorten afval. En ze willen echt, echt leven, omdat ze van daar vuren zodat ze niet eens hun ogen laten zien. Je applaudisseert direct de absurditeit van de situatie: je hangt rond, geeft een paar bursts, duikt terug, de hand van de vijand steekt op met een pistool, kogels worden de wolken in afgevoerd. We zaten, dachten en schoten nog steeds. De ontwikkelaars moesten onze jagers tetris of op zijn minst mobiele telefoons geven. Terwijl we op de kont zitten, zou het mogelijk zijn om in een slang te rijden of via Vkontakt (bezoek onze Vkontakte- groep !) Om te communiceren - het is moeilijk met je stem, schieten is luidruchtig ...

En wanneer de woede van wat er gebeurt kalmeert, trek je jezelf bij elkaar en wil je niet gewoon het niveau op rennen met geschreeuw “Ahhhh! Ga op de een of andere manier al buiten adem !!! ”; je begrijpt dat het de moeite waard is om je een beetje anders te gedragen. Als de vijand zich heeft ingegraven, moeten we naar hem toe rennen en end-to-end schieten. Nou, laat zijn volgelingen je vermoorden, je hebt het tenminste geprobeerd...

In deze beschrijving van de gameplay kon worden gestopt. Inderdaad, absoluut niets nieuws. En zelfs de vijanden die nu denken dat ze niet zijn gemaakt om in pixels uit de kogels van de hoofdrolspeler te breken, redden de situatie niet. Ze verwennen het.

Er is hier echter iets waar andere positionele militanten niet bijzonder de voorkeur aan geven. Het Scourge-project kan in gezelschap met vrienden worden gehouden. Of samen met bots. Er zijn hier zelfs lessen. Ja, ja, zoals in Borderlands .

Slechts twee haken en ogen. De eerste - aan het begin van het spel is het verschil tussen de jagers minimaal (en als je de waarheid van de baarmoeder snijdt, bestaat deze helemaal niet). Dan kun je min of meer gespecialiseerde jongens van je soldaten maken. Maar tot dan heb je tijd om de saaie actiefilm te verlaten.

Het tweede trieste is dat de teamgenoten bots helemaal niet denken. Naast het feit dat kameraden als specialisten nutteloos zijn, sterven ze nog steeds regelmatig. En het is heel erg met hen - nou, ze rennen vooruit op machinegeweren, nou, krijgen honderd kogels in tien seconden. Verdomme niet geven? Ja, het lukt niet. Voor Tragnarion Studios hebben de niveaus zo gemaakt dat ze alleen niet kunnen worden doorgegeven. En als je team alleen uit jou bestaat, dan lukt het niet om een ​​miljoen vijanden te kraken. Daarom moet je het absurde pad van de partijleden herhalen, onder de kogels klimmen en veldchirurgie uitvoeren.

Ja, echte mensen zouden beter zijn, maar ... ben je klaar om een ​​Amerikaanse dollarlicentie te kopen voor meer dan veertig (de game is niet gepubliceerd in Rusland)? Meer dan duizend roebel op Steam gooien voor een project dat zelfs honderden niet waard is? Zowat ...

Trouwens, als je nog steeds wacht op de beschrijving van de plot, zal dat niet zo zijn. De scenarioschrijvers besloten de reeds bekende verhalen op een nieuwe manier te verschuiven. Het gebeurde gewoon, zoals in de oude grap.

Het lijkt erop dat het noodzakelijk is om een ​​einde te maken aan de discussie over The Scourge Project , maar door plicht moet ik je nog steeds de essentie van de gameplay beschrijven.

De standaard situatie. Jij, die de volgende gang uitloopt, roteert de camera intensief. Ben je hier geweest? Is dit een nieuwe kamer of een begin? Het hele niveau is gemaakt in dezelfde kleuren, en hoewel de graphics technologisch zijn, maar volledig smakeloos. Verdwalen is elementair. En als ze op je beginnen te schieten, betekent dit dat je op de goede weg bent. En zodra "tra-ta-ta-ta" werd gehoord, verschuil je je onmiddellijk achter de eerste schuilplaatsen en schiet je terug. Wanneer ze hun zenuwen verliezen, raakt u op en bent u al heel dichtbij om de vijand los te laten. Maar hij leeft nog. En je schiet weer. De clip loopt ten einde, maar dit interesseert hem weinig. Tegenstanders hier zijn vasthoudend, je moet ze extreem lang kiezen. Het komt op het punt van absurditeit: je valt in de kamer, ontlaadt het machinegeweer volledig in de vijand en rent weg. Hij is niet dood, je bent aan het opladen ...

En terwijl je schiet, zoeken je partners naar een doorgang, of doen ze heel nuttig werk - ze lopen schade op. Dit is het enige wat ze kunnen. En toen je iedereen doodde (en het is mogelijk dat je verschillende keren opnieuw begon), ren dan door de gangen, draai de camera, hoor schoten en verschuil je achter schuilplaatsen.

En toch, waar rekenen dergelijke ontwikkelaars op? Ik begrijp het wanneer ze de volledig middelmatige strategie van 'De wereld forceren' uitbrengen . Een hot topic en gekke kunst zullen kopers interesseren. Races zoals "Made in the USSR" nodigen uit tot "constipatie". Zelfs elke onzin over de Tweede Wereldoorlog kan deze Tweede Wereldoorlog zelf lokken. Maar wat te hopen voor degenen die voorbij alle doelen schieten? ..

Pluspunten: een goede motor; de mogelijkheid om met vrienden te spelen.
Nadelen: lelijke locaties; saaie schermutselingen, waar jij en de vijanden in schuilplaatsen zitten; metgezellen zijn verre van de lichten van de geest.